تجارت الکترونیکی بین المللی: مزایا و مضرات بازارها [5 نکته خواندن]
نوشته شده در3. سپتامبر 2018توسطتوسط سارا هررا
marktplatz ، بازار ، مرکز خرید ، 
منبع: عکس توسط رابین اسپیلمن در Unsplash
تجارت الکترونیکی مرزی در حال شکوفایی است. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به صورت آنلاین خرید می کنند و به طور فزاینده ای مورد توجه مارک های خارجی و خرده فروشان قرار می گیرند. بنابراین ، خرده فروشی مرزی فرصتی عالی برای برندها و خرده فروشان است که به دنبال رشد هستند. اما ورود به این بازار کار آسانی نیست و به کارهای مقدماتی زیادی نیاز دارد.

یکی از سؤالاتی که باید از قبل بپرسید این است: کدام کانال بیشترین فرصت را در بازار هدف ارائه می دهد؟ آیا شما با نسخه محلی سازی شده فروشگاه آنلاین خود شروع می کنید یا بازارهایی مانند Amazon ، eBay، Tmall (Alibaba) oder JD را آزمایش می کنید؟

شروع کار با تجارت الکترونیکی بین المللی از طریق بازار فقط به دلیل پایین آمدن هزینه های اولیه فقط ارزش ندارد. همچنین کشورهایی وجود دارند که به دلیل ترجیح کاربر ، بازارها دارای ارزش هستند. در چین ، که Tmall و JD رهبر بازار هستند ، خرده فروشی آنلاین در وهله اول در بازارها صورت می گیرد. در حقیقت ، مارک هایی مانند Burberry ، Estee Lauder ، Swarovski یا RayBan و دیگران فروشگاه های Tmall را افتتاح کرده اند. علاوه بر این ، خرده فروشان پایه مشتری خود را از طریق بازارهای بین المللی ضرب می کنند.


درب بازارها از طریق رابط ها
ادغام بازار با سیستم backend شما می تواند با ادغام یک رابط کاربری ساده شود. با استفاده از یک رابط ، یک کانال لازم نیست به طور جداگانه نگهداری شود ، اما می توان داده ها را بین راه حل مربوط به تجارت و بازار مبادله کرد. برای ایجاد رابط کاربری یا استفاده از یک واسطه مناسب بازار مناسب ، توصیه می شود با یک آژانس دیجیتال با تجربه همکاری کنید.

داده های اصلی واسط بازار عبارتند از داده های محصول ، داده سفارش و داده های وضعیت.

محصولات و دسته بندی ها با اطلاعات خود (قیمت ها ، تصاویر و توضیحات)
سفارش داده (آدرس و اطلاعات پرداخت)
اساسنامه (در دسترس بودن و وضعیت سفارش)
از طرف دیگر ، بازارها سعی دارند فقط مقدار کمی از داده ها را به شرکتها واگذار کنند. به ویژه ، داده های مشتری و تجزیه و تحلیل داده ها اغلب بازارها را به صورت داوطلبانه مجبور نمی کند. برای اینکه بتوانید تاریخچه سفارش مناسبی را ارائه دهید ، باید وضعیت سفارش منتقل شود ، زیرا تهیه کنندگان در صورت اتکا به dropshipping ، خود حمل را بر عهده می گیرند. این توزیع داده های سفارش از بازار تا بازار متفاوت است.

مزایا و معایب اصلی یک بازار چیست؟
برای پروژه های تجارت الکترونیکی بین المللی ، ممکن است خوب باشد که برای به دست آوردن جای جای یک بازار وارد شوید - به ویژه اگر در ابتدا بودجه خیلی زیادی ندارید.

ما مزایا و مضرات یک بازار را برای پروژه های تجارت الکترونیکی بین المللی خلاصه کرده ایم:

مزایای

تلاش و ریسک کمتر
هزینه های قابل پیش بینی
شهرت و رسیدن به بازارها
بازارهای جدید قابل آزمایش هستند
نتایج آزمون سریع استراتژی های مختلف قیمت گذاری
موانع فنی ورودی کم
تخفیف

داده های مشتری متعلق به بازار است
کنترل کمتری روی تجربه برند خود دارید
وابستگی به بازار از نظر طراحی و خدمات
انتظارات مشتری باید مطابق با بازار ارائه شود: استعلام خدمات ، زمان تحویل ، بازده
تطبیق رابط ها و تهیه داده های محصول با توجه به مشخصات بازار
محصولات قابل مقایسه با رقابت و فشار قیمت بسیار زیادی روبرو هستند
تجارت الکترونیکی grafik ، چین
منبع: eMarketer
طبق مطالعه جدیدی که توسط eBay و ECC انجام شده است ، 79 درصد از پاسخ دهندگان موافق هستند که بازارهای آنلاین با سهولت در فروش محصولات بین المللی ، مزایایی را نسبت به فروشگاه های آنلاین ارائه می دهند. بلکه عادات مصرف کننده در بازارهای بین المللی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. به طور خاص ، برای بازار چین توصیه می شود از طریق بازارچه ها بفروشید ، زیرا مصرف کنندگان چینی برخلاف مشتریان اروپایی ، بندرت از فروشگاه های آنلاین بازدید می کنند ، بلکه بیشتر از طریق بازارهای آنلاین مانند Tmall (Alibaba) و JD.com خریداری می کنند.

با این حال آمازون و eBay هیچ نقشی در چین ندارند ، اما قبلاً در بقیه خرده فروشی های بین المللی نیز این کار را انجام می دهند. در واقع ، هر 1.7 ثانیه یک خرده فروش از آلمان چیزی در eBay در خارج از کشور می فروشد.

جهانی سازی کسب و کار شما با موفقیت انجام شد
حتی اگر تلاش و ریسک بیشتر از هنگام ورود به بازارهای جدید از طریق بازار باشد ، یک فروشگاه اینترنتی می تواند اولین گام ارزشمند برای اولین بار به یک بازار جدید باشد. یک نسخه از فروشگاه آنلاین به زبان ملی می تواند به عنوان یک محیط آزمایش اولیه خدمت کند. البته سازگاری مغازه با استانداردهای محلی در طولانی مدت ضروری است.

به عنوان مثال ، شما باید نه تنها زبان ، بلکه ارز رسمی و محبوب ترین روش های پرداخت را نیز در نظر بگیرید. شما باید در بازاریابی لحن را تنظیم کنید. و مدیریت محتوا و داده های محصول نیز نقش مهمی در فتح بازار بین المللی دارند.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : بازار ,داده ,المللی ,آنلاین ,خرده ,بازارها ,تجارت الکترونیکی ,خرده فروشان ,خرده فروشی ,طریق بازارهای ,طریق بازار
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اطلاعات زیبایی - پزشکی Tom گاه نوشته‌های من موسسه کودکان هوشمند استان هرمزگان ::. MOOZIK 1 .::